NFI gir tilskot til å skape nye dramaseriar innanfor alle sjangrar og for alle målgrupper. Ordninga er retta mot produsentar av norske dramaseriar, og skal bidra til å skape seriar av høg kunstnarisk kvalitet og kulturell verdi.
Frå «Forskrift om tilskudd til audiovisuell produksjon», § 3-3. Vilkår»:
«Søker skal dokumentere å ha inngått avtaler med de som har rettighetene etter åndsverkloven. Dette innebærer at søker besitter eller kan erverve alle nødvendige rettigheter for realisering av det audiovisuelle verket, og at søker uten begrensninger kan inngå avtaler om salg, distribusjon og visning av det ferdige audiovisuelle verket.
Ved engasjement av rettighetshavere skal søker ved ethvert tilfelle følge de gjeldende kollektive avtalene med bransjens organisasjoner.
Tilskuddsmottaker skal besitte og alene ha den nødvendige rett til å råde over slike rettigheter når tilbud om tilskudd aksepteres.
Tilskuddsmottaker skal også, uten begrensninger, ha de nødvendige rettigheter for den eksklusive forvaltning av rettigheter i det audiovisuelle verket, samt den økonomiske forvaltning av det audiovisuelle verket.
Tilskuddsmottaker kan inngå avtaler som gir tredjepart utnyttelsesrett (lisens) til salg, distribusjon og visning av det audiovisuelle verket forutsatt at avtalene er tidsavgrensede og geografisk avgrensede, men kan ikke overdra eierskap til immaterielle rettigheter til eller i det audiovisuelle verket».
Investorars krav i prosjektets inntektsstraum er ikkje avgrensa av definisjonane over.
Manuskript eller litterært førelegg er originalskrive på norsk eller samisk.
Hovudtemaet er knytt til norsk historie, kultur eller samfunnsforhold.
Handlinga utspeler seg i Noreg eller eit anna EØS-land.
Verket har vesentleg bidrag frå opphavspersonar eller utøvande kunstnarar busett i Noreg eller eit annet EØS-land.
Vi gjer ei heilskapleg skjønnsmessig vurdering av søknadane opp mot kvarandre og legg særleg vekt på:
Vi vil prioritere tilskot som bidrar til å løfte seriens kvalitetar utover det dei respektive visningsplattformene bidrar med.
Vi kan prioritere seriar retta mot målgruppa barn og unge, samt originalskrivne seriar og produksjonar med internasjonalt potensial.
Vi kan prioritere prosjekt som bidrar til betre kjønnsbalanse.
Vi kan prioritere prosjekt som bidrar til auka mangfald og representativitet.
Tilskotsordninga skal bidra til å få fram norske dramaseriar av høg kvalitet som både underheld, setter dagsorden og utfordrar. Høg kvalitet er ein føresetnad for at norske seriar skal kunne konkurrere med tilbodet av store internasjonale produksjonar, både her heime og utover Noregs grenser.
Produksjonstilskota skal styrke dei norske produksjonsselskapa sine moglegheiter til å produsere attraktive seriar og sjølv eige sine produksjonar, og slik bidra til å bygge ein berekraftig bransje både under sjølve produksjonen og etterpå.
Breidda og mangfaldet i det norske samfunnet bør bli spegla både på skaparsida og innhaldssida, inkludert tilbod til barn og unge.
Storleiken på tilskotsbeløpet blir fastsett ut frå ei samla vurdering av tiltaka beskrive i søknaden.
Tidlegare tilskot gitt i ordninga kan du finne på ein egen tilskot-side.
Samla tilskot frå Norsk filminstitutt til utvikling og produksjon kan maksimalt vere 35.000.000 kroner.
Det maksimale samla offentlege tilskotet skal ikkje overstige 50% av dei godkjende rekneskapsførte utviklings-, produksjons- og lanseringskostnadene. NFI kan i særlege tilfelle godkjenne høgare offentleg tilskotsandel for seriar med smal målgruppe.
Du finn alle detaljerte krav til søknaden i søknadsportalen.
Dramaseriekonsulent og produksjonsfagleg rådgivar vurderer søknadene.
Sjå her for ei beskriving av korleis vi saksbehandlar i NFI
Alle som søker må levere eigenmelding om inkludering. Formålet med eigenmeldinga er å bevisstgjere og ansvarleggjere bransjen, så det blir skapt prosjekt som tek fleire stemmer i bruk, og som totalt sett opplevast som relevante for alle lag av befolkninga. Eigenmeldinga skal gjere greie for inkludering og representativitet i skapar-, innhalds-, og brukarleddet. Søkaren skal vise korleis inkludering og representativitet er ivareteke med omsyn til diversitet i form av enten kjønn, alder (barn, unge, seniorar), funksjonsevne, etnisitet, urfolk, nasjonale minoritetar, seksuell orientering, geografisk tilhøyrsle eller sosial bakgrunn.
NFI ønsker å bidra til ein grønare og meir berekraftig norsk filmbransje og filmproduksjon. Derfor har vi innført krav om at alle som søker produksjonstilskot frå NFI må levera selskapets miljøprofil. I tillegg må ein framleis levere ein plan for miljøtiltak i produksjonen før utbetaling av første rate av produksjonstilskot. Det er også innført krav om rapport på gjennomførte miljøtiltak før utbetaling av siste rate.
Dato for vedtak | Prosjekttittel | Ordning | Søker | Tildelt | Utvid for flere detaljer | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ølhunden Berit | Dato for vedtak 2. mai 2024 | Ølhunden Berit | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MAIPO FILM AS | Tildelt 4 500 000,- | Regissør: Thomas Seeberg Torjussen, Gjyljeta Berisha | Produsent: Synnøve Hørsdal, Christian Fredrik Martin | Manus: Thomas Seeberg Torjussen | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Requiem for Selina | Dato for vedtak 2. mai 2024 | Requiem for Selina | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker ANTI AS | Tildelt 1 980 000,- | Regissør: Ole Sebastian Kåss, Rikke Gregersen | Produsent: Ingunn Rensel | Manus: Emmeline Berglund | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
The Huggingtons | Dato for vedtak 2. mai 2024 | The Huggingtons | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker Klipp og Lim Media as | Tildelt 4 500 000,- | Regissør: Ole Kristian Øye, Lars Hegdal | Produsent: Kjersti Greger | Manus: Angela Salt | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Tordivelen flyr i skumringen | Dato for vedtak 21. nov. 2023 | Tordivelen flyr i skumringen | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MONSTER AS | Tildelt 2 150 000,- | Regissør: Atle Knudsen | Produsent: Helen Ahlsson, Cathrine Simonsen | Manus: Lovisa Milles, Ditta Bongenhielm, Helena Nielsen | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Holmlia Love | Dato for vedtak 21. nov. 2023 | Holmlia Love | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MONSTER AS | Tildelt 4 000 000,- | Regissør: André Chocron, Mikael Diseth | Produsent: Cathrine Simonsen, Mirja Minjares, Malene Sandgrav | Manus: Lev David, Mikael Diseth | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
SMUGLEREN | Dato for vedtak 21. nov. 2023 | SMUGLEREN | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker TRUE CONTENT SMUGLEREN AS | Tildelt 7 000 000,- | Regissør: Pål Sletaune | Produsent: Renée Mlodyszewski, Ole Søndberg | Manus: Pål Sletaune | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Dates In Real Life S1 | Dato for vedtak 9. mai 2023 | Dates In Real Life S1 | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MAIPO FILM AS | Tildelt 2 500 000,- | Regissør: Jakob Rørvik | Produsent: Synnøve Hørsdal, Petter Onstad Løkke | Manus: Jakob Rørvik | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Heajastallan | Dato for vedtak 9. mai 2023 | Heajastallan | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MER Film as | Tildelt 4 000 000,- | Regissør: Pål Jackman | Produsent: Nina B.A. Figenschow, Maria Ekerhovd, Eric Vogel | Manus: Jörgen Hjerdt, Åse Kathrin Vuolab, Pauline Wolff | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Kids in Crime 2 | Dato for vedtak 9. mai 2023 | Kids in Crime 2 | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker EINAR FILM DRAMA AS | Tildelt 4 000 000,- | Regissør: Kenneth Karlstad | Produsent: Guri Neby, Pål Kruke Kristiansen, Teodor Sven Bø, Brede Hovland | Manus: Audun Fagervold Hansen, Sofia Lersol Lund, Kenneth Karlstad | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |
|||||||||||
Lykkeland 3 | Dato for vedtak 9. mai 2023 | Lykkeland 3 | Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | Søker MAIPO FILM AS | Tildelt 4 000 000,- | Regissør: Petter Næss, Mikkel Brænne Sandemose | Produsent: Synnøve Hørsdal, Anne Bergseng | Manus: Mette M. Bølstad | Tilskuddsområde: Produksjon | Tilskuddsordning: Produksjon av dramaserie etter kunstnerisk vurdering | |
Regissør:
Produsent:
Manus:
Tilskuddsområde:
Tilskuddsordning: |